Bilderna o dagen....enjoy

Hur har min da vart då?
så sjukt bra! Kommer skriva lite senare i ett annat inlägg.
Red först i hagen gick rent ut sagt åt helvete!
Han gick på snedden, drog runt med huvet efter alla brommsar.
Han var helt o konsentrerad,kändes som en tickande bomb.Så himla pigg.
Aja sen kom mammi o följde med till ridhuset.
På vägen gick det ganska bra,han travade på bra fast ganska mycket på snedden men fick säga till honom sen gick allt toppen resten av vägen.
I ridhuset var han helt underbar! Jag har inte lärt mig ordentlig skänkelvikning än Felicia förklarade en gång men har glömt lite. Men han gick perfekt iallfall. Travade lungt . Han som alltid brukade rusa runt så fort han kunde. Han hade inte änns en tanke på att dra iväg.Galoppfattningarna har aldrig gått så bra. Blev nästan ett galoppbyte när ja gjorde massa övningar i galopp.Fast det blev genom två steg inte ett. Men de ska fixas!
Gick iallafall toppen! Längtar tills nästa gång! På tisdag! :)
Jaja... nu får jag sluta skriva. Här kommer några bilder vid stallet:)

Jävla brommsar tänker nog Toddy haha!



De va typ dom! :)




/ Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0