Fråga

En person frågade hur länge jag hade ridit.
Svar på de.
5 år på ridskola.
Fyra termin på folkatorp 
två på karlsdal
två-tre hos Jeanette
två på Rinkaby

Tre månader på Toddy...
Typ de jag har ridit. Väldigt,väldigt många uppehåll då jag behövde välja mellan mitt andra stora intresse fotboll som ja håller på med än idag.


Min fritid:


Jag har ganska mycket saker för mig på fritiden

Spelar piano 1 gång i veckan
Rider tre gånger i veckan
Badminton 1 gång i veckan
Fotboll minst 3 gånger i veckan

Så mina veckor brukar se ut ungefär såhär.

Måndag: Fotboll
Tisdag:Piano,Badminton och fotboll
Onsdag: Kompisar!
Torsdag: Fotboll,Toddy
Fredag: Går´n,Toddy
Lördag: Toddy
Söndag: Fotboll,kompisar

Sen ska man hinna alla läxor,prov och de andra.

I 8:an kommer de antagligen bli värre  :(

Ganska fullt upp kan man säga. Fundera på gitarr också men vi får se xD




/ Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0