Jag lever!

Usch uppdateringen har varit grymt d å l i g men de ska ändras.
Har inte haft tid. Har haft kusiner,Toddy och vart med kompisar. Men nu har jag Toddy i vå veckor och 4 dar :)
Nice :) Längtar tills imorgon! Eller ja det är ju redan imorgon, eller idag blir det ju, haha! De blev krångligt!
Menmen... Nu ska jag väk ta och sOVA..
Fast först kan jag berätta vad jag har gjort denna vecka :)
De blir lättast såhär


Måndag: Slö-dag  typ städ o sånt tråkigt :P
Tisdag: Elvira :) :) Sjukt kul. Sen kom kusinen och hon hängde med till Toddy :)
Red lite dressyr i ridhuset :) Gick så sjukt bra! Aldrig gått sjukt bra!
Onsdag: KOLMÅRDEN! Bilder kommer troligtvis imorgon !:) Får la skriva en lapp och sätta den i pannan haha!
Torsdag: Kusinen åkte :( , Toddy senare på kvällen. Red inte.
Fredag: Inget typ... Slö haha
Lördag : Kommer inte ihåg :P
Söndag: Mostern kom, prata lite med henne sen har jag i stort sett slöat och fotat Klara och Johanna, bilder kanske kommer :)

Sen har de väl inte hänt så mycket mer :P




/ Sofia

Kommentarer
Postat av: Evelina

Joo, det kanske jag kan :) men annars kan ju du komma och kolla, lina kanske också kan följa med då :D

2011-07-18 @ 07:54:42
URL: http://dressyrgalopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0