Om mig, Lina

Hejsan! Jag är en djurvän på tolv höstar. Jag lever på landet med min familj som består av en storebror, Tim 15 år. Min mamma, Maria 38 år. Vi har två hundar, Donna som är av rasen rhodesian ridgeback, sen har vi Loppan som vi snart ska ta över, hon är av rasen nova scotia duck tolling retriever. och sen har vi även tre katter vid namnen tussi (min katt), svea(familjens katt), snöret(tims katt). Sen får jag ju inte glömma min lilla kanin som är av rasen dvärgvädur och heter Rosa. Sen tar jag även hand om en kompis( http://dressyrgalopp.blogg.se ) häst som heter Rapide. Han är en äldre herre på över tjugo år men är lika pigg som en unghäst. Och jag hjälper även till med en shettis vid namn Humle som står i närheten, ska troligen också få börja rida en annan häst i det stallet .  Om jag inte är med alla dessa djur på fritiden så gillar jag att läsa, titta på film och sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0