Om mig, Sofia

Hej!

Jag heter som sagt Sofia, jag har tidigare bott ute på landet men har för ett år tillbaka flyttat till almby (typ stan)
Jag saknar faktiskt landet ganska mycket. Där bor jag iallafall med min pappa Janne, mamma Charlotte, tvillingsyster Johanna och min lillebror Mattias. Jag har även en katt vid namn Kasper.

Kasper ♥

Jag älskar djur men får inte ha så många pågrund utav min pappa som är pälsallergisk.
Jag har även en medryttarponny vid namn Fidleywood Toad (Toddy).

Jag och Toddy.
Han är en tävlingsponny som ägs av Sara H.
En super duktig hoppare. Väldigt snäll men kan vara väldigt het.
Men jag älskar honom väldigt mycket.
Min Turbo Toddy ♥


En bild på mig !






/ Sofia

Kommentarer
Postat av: Ida Thomasson

Fin blogg :D

2011-07-08 @ 14:16:11
URL: http://idathoomasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0